28 Temmuz 2012 Cumartesi

UKISS RÖPORTAJLARI-3

UKISS röportajlarının son partını da yayınlayıp bitiriyorum sayın okurum. Çevirilerin sıralamasında hata yaptığımı, ilk yayınlamam gerekeni en sona bıraktığımı da itiraf edeyim. Çünkü bu son 2 röportaj biraz daha grubu tanımaya yardımcı olacak tarzda. Eğer hala UKISS’i tanımıyorsanız onlara bir şans verin ve röportajlara göz atın, pişman olmayacaksınız. ^^  

  

【Soohyun】 



Ben 11 Mart doğumlu bir balık burcuyum.

Kan grubum A, parlak bir kişiliğim var.

İyi yönüm sosyal biriyim, kötü bir yanım yok. ( Havalar havalar. :D )

Lakabım lider ve her şeyden öte şarkı söylemede iyiyim.

Favori dersim beden eğitimi. ( Hangimizin değil ki? :D ) Matematikten nefret ederim.

Hobim futbol ve şimdi modanın içindeyim.

Çekiciliğim güldüğüm zaman gözlerim.

Kendimi bir hayvanla eşleştirecek olursam aslana benziyorum sanırım.

İdeal tipim hoş biri ve bu bir ünlü olursa um?...



Bir kız olsaydım UKISS’ten Kevin’la çıkardım çünkü o hoş biri.

Her tür müziği seviyorum ve boş günlerimin tamamını uyuyarak geçiririm.

Şu an en çok istediğim şey hayranlarımın sevgisi.


Favori markam Louis Vuitton

Mart turumuzdan en sevdiğim şarkı Believe.

Japon yemekleri içinden Nagoya’da tavuk kanatlarını seviyorum.

UKISS’te olmasaydım sanırım üniversite öğrencisi olurdum.

Gelecekte Dome Tour yapmak amacım.  
Ben böyleyim ama lütfen beni en iyi şekilde kabul edin!

En değerli eşyam çantam.
  

【Kiseop】  
  


Kan grubum A ve ben aptal bir meleğim, ama her zaman gülümserim ^_^!

İyi yönüm nazik bir kalbe sahibim, kötü yönüm ise asla ‘’Yapamam.’’ diyemeyen bir kişiliğe sahip olmam.

Lakabım Bear,( Mr.Bear/Kuma-san) ve bunların dışında dansta ve selcada iyiyim.

Hobim alışveriş ve bu aralar UKISS şarkıları dinliyorum.

Kendimi bir hayvanla kıyaslayacak olursam ayıya benziyorum.

Kız olsaydım Kevin’la çıkardım çünkü o çok temiz, çok hoş biri ve kibar bir sesi var.

Şu anda en çok istediğim şey reklamlarda yer almak.

Açıkçası! Eğer havalı selcalar çekmek istiyorsanız, işin sırrı, pek çok farklı pozda deneyin.

En değerli varlığım ailem.
  

【Eli】  



Kan grubum 0 ve canlı bir kişiliğe sahibim.

İyi yönüm göğsüm, kötü yanım dolgun baldırlarım. ( :D )

Lakabım Pigeon, bunlardan başka hayvan taklidinde iyiyim.

Hobim film izlemek, bu aralar egzersizle meşgulüm.

Çekici yanım havalı ve yakışıklı imajım.

Kendimi bir hayvanla kıyaslayacak olursam maymuna benziyorum.

Kız olsaydım Eli’la çıkardım çünkü o güçlü ve kızlara karşı iyi.

Hayatımın en güzel günü hayallerimin gerçek olduğu gündü.

Kevin’la arkadaş olduğum için mutluyum. ( ElVin *-* )

Şimdiden itibaren aşkla uğraşacağım ve gelecekte iyi bir baba olacağım!

En değerli eşyam arabam.   


【AJ】



Kan grubum A, içekapanık bir kişiliğim var.

İyi yanım çok çaba sarf etmem, kötü yanım ise kişiliğim.

Lakabım Jaesobi=Can sıkıcı ve bunların dışında sıkı çalışmada iyiyim.

Hobim şarkı yazmak ve şimdi de bununla meşgulüm.

Çekici yanım her şeyim.

Kendimi bir hayvanla kıyaslayacak olsam aslan-kedi ya da çitaya benziyorum.

Kız olsam Hoon’la çıkardım çünkü o her zaman sizin hakkınızda endişelenecek biri. ( *-*. Peki AJ, bu sözlerini dikkate alacağım. )

Şu anda en çok istediğim şey UKISS için fazla üretmek.

UKISS’te olmasaydım sıradan bir kolej öğrencisi olurdum.  ( Columbia Üniversitesi’ne kabul edilen de bendim zaten, sıradanmış peh. :D )

Şimdiden itibaren UKISS’in prodüktörü olmak için uğraşacağım ve gelecekte ünlü bir prodüktör olacağım.

En değerli eşyam annemden gelen mektuplar. 


【Hoon】



Kan grubum B ve saf-temiz bir kişiliğe sahibim.

İyi yanım ciddi biriyim, kötü yanım ise kalın kafalı olmam. ( Ahahahah :D Canım ya. :D )

Lakabım Hoonstar, bunların dışında Taekwondo’da iyiyim.

Hobim müzik dinlemek, bu sıralar UKISS için şarkı yazıyorum. ( Voouu. AJ’den sonra Hoon’dan da mı bir şarkı gelecek? *-* )

Çekiciliğim sesim.

Bir hayvanla kıyaslanacak olursam King Kong gibiyim.

Bir kız olsaydım AJ’le çıkardım çünkü o sevdiği kız için her şeyi yapabilecek gibi görünüyor. 

Şu anda en çok istediğim şey ailemle tatile çıkmak.

Hayatımın en unutulmaz günü UKISS’e katıldığım gün.

Bana diğer insanlara karşı özgüven kazandıran kaslarım göğüs kaslarım.

UKISS’te olmasaydım sporla alakalı bir işim olurdu.

Şu andan itibaren Bir Dome tur yapmak için kendimle uğraşacağım ve ilerde bir aktör olacağım.

En değerli varlığım ailem. 


【Kevin】  
  


Kan grubum 0 ve parlak bir kişiliğim var.

İyi yanım gülümseyişim ve kötü yanım zayıf vücudum.

Lakabım melek ve bunların dışında şarkı söylemede iyiyim.

Hobim yüzmek ve bu aralar alışverişle meşgulüm.

Çekici yanım naif sesim. 

Kendimi bir hayvanla kıyaslayacak olursam koyuna benziyorum.

Kız olsaydım Eli’la çıkardım çünkü o güçlü biri kendisini bana adayacakmış gibi görünüyor!

Şu anda en çok istediğim şey annemin ev yapımı yemeklerini yemek.

UKISS’te olmasaydım besteci olurdum.

En değerli varlığım üyeler.
  

【Dongho】   



İyi yanım zekiyim. Kötü yanım ise zahmetli biriyim.

Lakabım Dongleebee, bunların dışında egzersizde iyiyim.

Hobim uyumak ve bu aralar film izliyorum.

Çekici yanım kalçalarım.

Bir hayvanla kıyaslanacak olursam köpek gibiyim.

İdeal tipim Naka Riisa. ?

Bir kız olsaydım hiçbir üyeyle çıkmazdım, çünkü üyeler… ? ( İngilizceye çeviren kişi bu kısmı Dongho’nun el yazısı yüzünden okuyamamış, en önemli kısmı kaçırdık gibime geliyor. :D )

Şu anda en çok istediğim şey tatil! 



Q: Çocukken Santa’dan gelecek hangi hediye sizi en çok mutlu ederdi?    


Hoon: Bir robot.

Kiseop: Hoon gibi, bir oyuncak; küçük bir araba?

Kevin:Pikachu

Soohyun: Santa’dan değil ama annemden gelecek Tamiya mini 4wd ve mektuplar.

Dongho: Büyük bir oyun.

Eli: CD player.

AJ: Playstation.  


Q: Christmas’ı yalnız geçirecek olsaydınız yapacağınız şey ne olurdu?    


AJ: Şarkı yazmak.
                                  
Eli: Araba süremek?

Dongho: Oyun oynamak.

Soohyun: Dongho gibi, oyun oynamak.

Kevin: ‘’ Home Alone’’ izlemek.

Kiseop: Araba sürmek.

Hoon: Fuji Dağına tırmanmak. (Yuh Hoon. :D ) 


Q: Sizden sonraki kişiye vereceğiniz Christmas hediyesi ne olur? 


Hoon (to Kiseop): Bir araba… küçük bir araba.

Kiseop (to Kevin): Şapkayla iyi görünüyor, yani bir şapka.

Kevin (to Soohyun): Ayakkabı.

Soohyun (to Dongho): Chopper marka bir saat.

Dongho (to Eli): Bir sürü Red Bull. ( ahahah en iyi bu olur Eli’a :D)

Eli (to AJ): Kayıtta kullanması için bir mikrofon.

AJ (to Hoon): Bir çanta.




2 yorum:

  1. Çeviri için teşekkürler! Şimdiye kadar bu röportajları nasıl görmediğime inanamıyorum -.-
    Gecenin bir vakti olmasa kahkaha atacağım çok yer vardı :d
    "Kevin: ‘’ Home Alone’’ izlemek. " demiş ya yalnız geçireceği Christmas gecesinde yapacağı şeye, bugün o filmi izlerken Kevin'i ve Amerika günlerini düşünüyordum. 1. filmdeki çocuğun adı da Kevin :D

    YanıtlaSil
  2. Ben de biraz araştırıp bulmuştum açıkçası, fan sayfalarında falan görmemiştim hiç, ne demek rica ederim. ^^

    Ahahahah ben hiç fark etmemiştim bu ayrıntıyı, bi bildiği varmış demek çocuğun. :D

    YanıtlaSil