16 Kasım 2012 Cuma

YESUNG AŞKINA



Super Junior’ın ana vokali, Kore’nin en iyi vokallerinden biri, sessiz, ağırbaşlı ve şarkı söylerken gerçekten karizmatik bir adam. Elbette dışarıdan görünen bu ya da onu çok fazla tanımayan birinin düşünecekleri şeyler bunlar. Ama biz, ELF, onun gerçek yüzünü biliyoruz ve ben bu adama olan sevgimi anlatacak kelime bulamıyorum.

İlk Super Junior dinlemeye ve tanımaya başladığımda ‘ya bu çocuğun sesi hiç güzel değil, neden ana vokal yapmışlar ki’ diye düşünmüştüm, sanırım bu akılsızlığım yüzünden lanetlendim, şimdi dinlemekten en çok zevk aldığım varlık O. Beni bilen bilir, (kim bilir gerçekten bilmiyorum :D) Gamer’ım diye dolanırım ortalarda, ergen fangirl hallerimde en delicesine kıskandığım insan Kyuhyun’dur ama Yesung’ın yeri apayrı; ailemden biri gibi, neredeyse öz abim gibi seviyorum bu koca bebeği.
Açıkçası başlarda en sevdiğim SJ üyelerinden biriydi Yesung, yani Jong Woon. Daha sonra bir RP olayına katıldım ve orada Jong Woon’u oynadım. Daha iyi oynayabilmek için de karakterimi tanımam gerekiyordu elbette, bu yüzden sürekli Jong Woon hakkında araştırma yaptım, onunla ilgili bir sürü video izledim, tüm solo performanslarını dinledim, kısacası hayatım bir anda Jong Woon odaklı haline geldi. Eminim bu konuda bana katılanlar olacaktır, Yesung tanındıkça sevilecek bir insan. Ben de tanıdıkça sevdim, sevdim ve sevdim.   



Bu çocuğun o kadar sevilecek nesi var diyebilirsiniz, cevabım nesi yok ki olacak. :D

En başta mükemmel bir sesi var. Genelde Kyuhyun’un sesi daha çok seviliyor, ama benim için Yesung’un sesine tercih edebileceğim herhangi bir ses yok dünyada. Vokal yeteneğinden bahsetmeme gerek bile yok. En sevdiğim sololarından koyayım da dinleyin canlarım. Bir de fanların topladıkları bir albüm var, onun linki de şurada. Ben bulduğumda çok sevinmiştim, umarım siz de seversiniz.   

 

Bir insanın sesi bu kadar mı güzel olabilir. *________________* 




 

Bu şarkıyı da başka kişilerden dinledim ama Yesung başka. 

 

Bence Yesung'un artık efsaneleşen performanslardan biri, hem de SS4 ve DVD. Daha ne olsun bilemedim. 

 


Yesung'un haftalarca listelerde 1.olmuş bu şarkıyla. Gerçekten de gelmiş geçmiş en iyi OST'lerden.



Bu şarkı da enfes, Jang Hye Jin'in sesi de harikaymış, düet tadından yenmiyor. 



İşte aşık olduğum şarkı! ASKLDJHLOIEOHEFHKJSDH! Rüyalarımda görüyorum yahu, çok seviyorum öyle böyle değil. Jong Woon! Harikasın! 
  


Bu adam 24 Ağustos 1984 doğumlu, 28 yaşında yani. Ama buna kim inanır bilmiyorum. Evet, baktığınızda o kadar göstermiyor dersiniz büyük ihtimal, belki birkaç yaş daha küçük ama tanıyınca çocuk lan bu tepkisini vermeniz daha yüksek bir ihtimal. İlk olarak çocuk gibi hırslı, bence fazlasıyla doğal. 
  
  

Pek çokları bilmez ama SJ’ın gerçek dans makinesi de Yesung’tur, o dans ederken nasıl tutkuyla dolu olduğunu fark etmemeniz mümkün değil. 



Çok da duygusaldır. Çok dolup da ağlamak için bahane aradığımda Yesung’un 2007’deki trafik kazasından sonra yaralanan üyelere yazdığı mektubu okuyup salya sümük ağlamayı seviyorum mesela ben.
  


 Bir de Strong Heart’te babasıyla ilgili anlattığı şeyler çok vurucuydu benim için. Yesung sonlarda anlatmaya başlıyor.


Ve aynı programdaki oyuncu kıza yazma çabaları. :D  Videonun 10.dakikalarında başlıyordu sanırım.

Çakal Yesung :D

Heechul’ü kıskanıp aldığı kaplumbağaları var mesela, gerçi Ddangkoma’yı bağışlamış, orda da hayvana Yesung diyorlarmış, hayvan çirkin olduğu için de beyefendi biraz bozuluyormuş diye duydum. :D

 Yesung ailesine de çok düşkün, kafeleri ve gözlükçü dükkanları var. :D Canım benim, her  yönüyle ideal damat adayı. Zaten Yunho da güzel kızkardeşi hakkında, kiminle tanıştırmak istersin diye sorduklarında Yesung cevabını vermiş.Ben de ablama almak istiyorum bu güzelliği ama kime kısmet olacak bakalım. 
  


Biraz daha devam edersem kendimi durduramayacağımı fark ettim, duruyorum yani. Konu Yesung olunca benim söyleyecek bir şeylerim her zaman oluyor. Gerçekten tanımak istediğim idollerin başında. Çok seviyorum valla. *-* 




7 yorum:

  1. Tribe girmek serbest mi :D
    Yesung'un kime nasip olacağını bilmiyorum ama bana olsa iyi olur :D Uzaylıda olsa seviyorum bu eşşeği :D Gülüşüne değinmemişsin; halbuki manyak güler, sadece onun gülmesine güler insan. O kadar komik ki. Şimdiye kadar dinlediğim tüm vokaller arasında Yesung 1. sıradadır benim için. Her zaman dediğim gibi; onun sesi kesinlikle büyülü. The More I Love You'yu söylediğinde resmen kendimden geçiyorum. Başka bir dünyaya gidiyorum sanki. Daydream'da sesini duyduğumda ağlayasım geliyor; söylediği her şarkıyı hissettiriyor. Dans konusunda; mmm, şey Wooki ona rakip olacak gibi. http://www.youtube.com/watch?v=T8ct9YLuXeM&feature=fvwrel İzlersen 2. dkkada neden bahsettiğimi anlarsın. :D SuJu'da herkesi pkso-manyaklık derecesinde seviyor olmama rağmen; hatta hatta ipini koparmış bir Petal olmama rağmen Yesung bir tarafa; şöyle gönlümdeki pambuklarla donatılmış tarafa. Çok çocuksu olduğu doğru; ama yeri geldiğinde çok olgun olabiliyor; sahnede müthiş karizmatik duruyor. Boyu biraz daha uzun olsa; fiziksel olarak daha karizmatik olsa; kebap olurdu. Ben onu uzay gemisinden dünyaya atılmış insan görünümünde bir uzaylıykende seviyorum; hali hazır da tüm insanlığın sevgisinden çok sevdiğim için; kimse sevmese de olur. Yunho; kafanı kırarım senin, Yesung'dan uzak dur :D En iyi vokal Yesung o kadar. Ahh bende yazmak istiyorum bir SuJu, bir Yesung, bir Heenim postu ama ne zaman olur bilmem. Deli ihtiyacım postun sayesinde dindi biraz; eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Bu performans çok manyak gerçekten, bayılıyorum. :D Vokal konusunda katılıyorum, herkes bir yana Yesung bir yana. *___* Çok farklı bir sesi var, şarkının vermek istediği duyguyu iliklerine kadar hissettiriyor. Benim Yesung sevdam da tarif edilemeyecek kadar fazla, onu bu garip halleriyle seviyorum, canım benim. *__*

    SJ postları okumaya da bayılıyorum ben, yazarsan zevkle okuruz, çok hoş olur. ^__^

    YanıtlaSil
  3. Onun sessiz olduğunu düşünüyorsan yanılıyorsun daha fazla araştırma yapman gerek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E ben de onu anlatmaya çalışmışım zaten? :D

      Sil
  4. Çoookkkkk tatlı bu çocuk yaa <3

    YanıtlaSil
  5. Yaa su yazdıklarının hepsine katiliyorum yaa ben turkiyedeyim ama güney Kore de doğmak isterdim..hayatinin anlami yesung um yani Hong Woon ama bence ona Yesung daha çok yakisiyo:)offf bu adamin her şeyi mükemmel ben Yesung u herseyini biliyorum yani bende Yesung un faniyim(ELF)sevgi dolu bir adam....Keşke onun kardeşi ve ya sevgilisi olsam çünkü ons cook bagliyimm..aksamlari onun için agliyorum ve 6, temmuz u iple cekiyorum çünkü o zaman Yesung askerden donuyor...:DVD tüm ELF ileri ve bende dahil onu bekliyor olucazzz:D bi kez olsun Yesung u görmek isterdim bi fotoğraf bi selfie veya uzaktan görsem bile olur yeterli biriyim:D seni ve Kyuhyun ı cook seviyorum Yesung hem de her şeyden cook BU ARADA YESUNG UN SEVGİLİSİ DE COOOOOOOOK ŞANSLİ

    YanıtlaSil
  6. bende yesung'u çok seviyorum onun grupda sesini ilk dinlediğim zaman gerçekten bende sesini beğenmemiştim ama sonra fark ettim ki gercekten sesi çok guzelmis (ne kadar salakmısım) gerçekten çok dürüst bi insan ya bu arada yesung dünya ses birincisiymiş bu dogrumu bilen varsa bilgi verebilirmi biraz :)

    YanıtlaSil