16 Nisan 2012 Pazartesi

YENİ BİR SOLUK; AZIATIX


Aziatix zevk alarak dinlediğim ve takip ettiğim nadir gruplardan biri. Çıkış yapmalarının üzerinden 1 yıl geçmiş ve bu kısa sürede birbirinden güzel şarkılar yapmışlar sağolsunlar. Daha çok Amerika’ya çalışıyorlar anladığım kadarıyla. Şarkıları İngilizce haliyle. Üyelerin hepsinin en azından bir dönem Amerika’da bulunmuşlukları var. Yani onlarınki Engrish değil English. :D Zaten ilk dinlediğimde telaffuzlarının düzgünlüğü beni şok etmişti. Fan club ismi Aziaddicts.
  



 Her neyse, üyelere gelirsek; Eddie Shin favorim diyebilirim. İnanılmaz güzel bir sesi var, benim için Koreli vokaller arasında ilk 3’e girer. Bir de saçlarını hep toplasa dünyalar tatlısı bir çocukcağız. Boston’da doğmuş, 10 yaşında Kore’ye taşınmışlar. Solo çıkışını yapmış 2005’te.   

Şöyle de süper bir şarkısı var severek dinlediğim.  

 Miss A Min ve Eddie. Bu kızı zaten sevmem, çok kıskandım. >_<  
Flowsik grubun rapçisi. Onu da çok başarılı buluyorum, bu grup harika zaten. New York’un underground rapçilerindenmiş, vay dedim adamın dibisin zaten.   
Cassieler bilir,, Micky’nin I Love You şarkısında düet de yapmış The Beginning albümünde.  
Nicky Lee, Kore’de doğmuş, Los Angeles’te yaşamış, Tayvan’da oyunculuk yapmış çok yönlü bir sanatçı yani. Oyunculuk kariyerinde de aldığı bir ödül varmış, daha fazla bilgi için şuraya bakabilirsiniz.  
 Ne alaka bilmiyorum ama bu da Siwon ve Nicky. :DArkadaşlarmış galiba.  
Nocturnal albümlerinde daha önceki single’ları da var, eğer indirmek isterseniz. En sevdiğim şarkıları sanırım Slippin Away. 
İlk dinlediğim şarkıları. Akustik versiyonu da harikadır. 
Bu aralar taktığım şarkıları Start It Again. 
Ve Cold’un bu remixini çok seviyorum. 
Nothing Compares To You da acayip şeker bir şarkı. 
 Ha bir de ödül almışlardı MAMA'da. Eddie’nin şaşkınlığı çok tatlı, yerim yerim. *_* 
 
Kısaca özet geçecek olursak; neden başka grupları değil de Aziatix’i dinleyelim?
*Tüm üyeler solo olarak kendini kanıtlamış, yetenekli insanlar.
*Şarkıları kendileri yazıyorlar, düzenlemeleri de kendilerine ait genelde. Müzikal anlamda kesinlikle tatmin ediyorlar yani. 
*Dediğim gibi elemanların İngilizceleri akıcı, bu bile kocaman bir artı onlar için. :D
*Yok benim için tip de önemlidir, izlerken gözüm gönlüm açılsın istiyorum, diyorsanız fazlasıyla karizmatikler. Eddie’ye vurulma ihtimaliniz de yüksek zaten. 
 Herkesin bilmesini, dinlemesini istediğim çok kaliteli bir grup Aziatix. Bir bakın, pişman olmayacaksınız. 

6 yorum:

  1. Çok kaliteli ve gelecek vadeden bir grup Aziatix. İngilizce telaffuz problemi olmaması en büyük artısı, katılıyorum. :) Çok güzel bi yazı olmuş, eline sağlık.

    Flowsik en son Xiah Junsu ile düet yaptı bi de bilirsin.

    Kısaca bu 3lü müzikten anlıyor!! ^^

    YanıtlaSil
  2. Beğenmenize sevindim. ^^ Evet, Junsu'yla pek aram olmadığından Flowsik'in kısmı dilime dolanmıştı hatta. :D Çok iyi yerlere gelecekler diye ümit ediyorum ben de. ^^

    YanıtlaSil
  3. Ahh düşüncelerime tercüman olmuşsun canim :) ben de Azatix ile bi sitede isimlerini gördükten sonra tanıştım..ama sadece şarkılarını indirmştim birkaç tane..
    peki büyük bir Aziaddict olmam ne zaman oldu..Slippin away klibini izlediğimde sözle anlatilmaz şeyler hissettim..Eddie ve Nicky'nin muhteşem vokalleri beni alıp götürdü resmen...Flowsik in çoğu Amerikan rapçiden daha başarili olduğunu düşünüyorum..Kesinlikle harikalar <3 ben hala etkisinden kurtulamadım Slippin away in ..bide Alright ı dinleyince artik bağlandim iyice :)))

    YanıtlaSil
  4. Slippin Away'in yeri bende de çok ayrıdır. Son albümlerinde de History favorim. ^^ Söylediklerine katılıyorum kesinlikle, üçü de çok yetenekliler. ^^

    YanıtlaSil
  5. Ahh goz atmak icin girmistim blogu takibe aldim bu yaziyi gorunce..
    Flowsik'e asik oluyor olabilirim ...o cok muhtesem bi adam.
    Bos bir zamanimda bende yaxacagim onunla igili.birseyler: )
    Gercekten gelecek vadediyorlar..
    Ellerine saglik

    YanıtlaSil
  6. Flowsik hakikaten çok iyi bir rapper. Ayrıca Eddie'deki ses de kimsede yok yani. :) Severek takip ediyoruz. ^^

    YanıtlaSil