22 Nisan 2012 Pazar

LOVE RAIN


KALDI MI BÖYLE AŞKLAR? 

Love Rain sanat öğrencisi Seo In Ha ve ne okuduğunu anlamadığım ( aile sağlığıyla alakalı bir şey, hemşire falan mıydı yoksa?) Kim Yoon Hee’nin karşılaşmalarıyla başlıyor. In Ha Yoon Hee’ye 3 saniyede âşık oluyor ve olaylar gelişiyor ardından.



Jang Geun Suk ve YoonA’dan hiç hoşlanmam, hatta nefret etme derecesinde duygularım ama bu diziye daha tanıtımın izlediğimde, resimlerini gördüğümde vurulmuştum. İzlemeye başlayınca da haksız olmadığımı anladım. 



 Dizi 70li yıllarda başlayıp günümüzde devam ediyor. Jang Geun Suk hem Seo In Ha’yı hem de onun oğlu Seo Joon’u canlandırıyor, YoonA da aynı şekilde. Eski dönem film-dizilerine öyle bayılan biri olduğumu söyleyemem ama Love Rain’de eski dönem çiftini daha çok sevdim. Aşkları o kadar masum o kadar sıcak ve güzel ki insanın âşık olası geliyor. In Ha gayet yetenekli biri, hem resim yapıyor hem beste falan. Bir de sadece sevdiği kadının portresini çizeceğinden kimsenin resmini çizmiyor. İlk görüşte Yoon Hee’ye âşık olunca ilk fırsatta onun resmini çiziyor, herkese yakalanıyor sonra tabi ve ortaya çıkıyor duyguları.  



2 tane de arkadaşı var Dong Wook ve Chang Mo. 



Dong Wook çok çapkın ama bula bula bizim kızı buluyor, In Ha’dan önce davranıp kıza açılıyor ve işler iyice sarpa sarıyor.   


Chang Mo kalabalık bir köylü ailesinin çocuğu. Sürekli diyordum bu çocuğu nerden tanıyorum diye, meğer Seo In Guk’muş. Bilmeyenler için şarkıcı kendisi.

Eski dönem çiftimizin yollarının ayrılacağı belli zaten, ama neden böyle oldu henüz bilmiyorum. İlerleyen bölümlerde açığa çıkacak galiba.

Yeni dönemde ‘’ Aşk Xgeni’’ olacak sanırım. Tamam abartmayım ama kızı seven 3 kişi olacak en az bence.  

   
Dong Wook’a eski dönemde acayip sinir olmuştum ama oğul olarak inanılmaz tatlı. Doktor bir de, Allahım nasıl tatlı, nasıl şeker bir şey öyle.  



Bu çocuk da kızımınız sunbaesi. Tip olarak gideri var da karizma sıfır, garip bir koşuşu var. Hele ki ortada 2 tane taş gibi çocuk varken hiç şansı yok. ( Jang Geun’u sevmem tamam ama neyse.)   


Kore dizilerinde en sinir olduğum durumlardan biri esas oğlanın kızı süründürmesi, son bölümlerde sevdiğini söylemesi vs, bu dizide onlar yok fazla. Tek korkum You Are Beautiful’daki gibi ‘’ Senin baban yüzümden annem beni terk etti, ailemiz dağıldı.’’falan diye çemkirmeleri ve aralarının bozulması. Eğer bu yaşanmazsa dizi tadından yenmeyecek.  



Bir de reytingleri düşükmüş Kore'de, vallahi ben anlamıyorum bu Korelileri. Benim için en iyi romantik dizilerim arasına girmeye aday, baya güçlü hem de. Gece gündüz yeni bölümün çıkmasını bekliyorum. Sağ olsunlar, Koreantürk acayip hızlı çeviriyor. Umarım başladığı gibi harika biter, Jang Geun Suk’u ve YoonA’yı bile sevdirir bana bu dizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder