27 Nisan 2013 Cumartesi

BİRAZ DA BEN SAÇMALAYIM



Bir Termos vardı canı sıkılan… Yine uzun zaman olmuş bir şeyler yazmayalı. Blog ölmüş gitmiş garibim. Azıcık ilgi göstereyim diye açtım bilgisayarı bakalım neler olacak. 

Ben yine hasta oldum be sayın okurum, önemli bir şey değil tabii ki. Her zamanki öldürmeyen ama süründüren, insanı canından bezdiren soğuk algınlığı mıdır nezle midir neyse işte o tarz bir şey. Aslında hasta olmasam öyle güzel vakitler ki, havalar düzelmiş, ufukta henüz sınav görünmüyor (son 10 gün çalışmaya başladığım için böyle tabii) yani her şey çok güzel olabilirdi ama şu an böyle boğazımda garip bir tat, kokulara karşı bir hassasiyetim artmış falan. Öf yani. Mutlu değilim lan değilim işte!! 



Tamam, çok da kötü değilim de. Hem bize ne bundan da diyebilirsiniz ama dertliyim ben. Anlatsam mı acaba, yok anlatmayım en iyisi, iyice saçma bir insan olup çıkarım yoksa diye sürekli iç çatışmalar yaşadığım bir meselem var.
Anlatsam mı falan dedim de çevremdekiler, yani gerçek hayatta etrafımda olan insanlar zaten biliyor ama bende bi sosyal hayata da dökme isteği var. Aslında bu mesele sürekli zihnimi meşgul ettiğinden içimi dökmek istiyorum sürekli, bir şekilde yapmalıyım yani bunu. Hay bin ya. Ne saçma bir hale geldim bilemezsiniz. Bilmek de istemezsiniz herhalde. Yok, anlatmayacağım, merak edin falan dermişim aksjdbaksdba. Neyse, bu konuda daha fazla saçmalamayacağım.
  


Daha önce de bahsetmiştim piyano işine girdim falan diye, başıma bir de konser çıktı sayın okurum. Diğer bir deyişle adı konmamış bir sahne fobim vardı, o da olacak yakında. Yani benim ne işim olur o kadar insanın önünde piyano çalacağım. Sırf hocanın hatırına bir şey demedim, ben yapamam asosyalim falan diye isyan etmedim ama inşallah çok rezil olmam. Bakalım, bununla ilgili de bir durum değerlendirmesi yazısı yazarım belki. 



Bir de benim ergenken dinlediğim bir grup vardı; Mattafix. Dinlediğim dediğim de sadece Big City Life’ı biliyordum, seviyordum falan. Geçen aklıma geldiler, bi araştırayım dedim. Dağılmışlar. :’’’((( Kararlarına saygı duydum falan diyemeyeceğim lan ne güzel gruptunuz niye ayrıldınız be!!! Of neyse bu amaçsız yazıma bu çocukların çok bayıldığım bi şarkılarıyla veda ediyorum. Dua edin de azıcık normalleşeyim böyle saçmalamam o zaman. Hadi öperler, herkes kendine iyi baksın. :’’) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder