6 Ocak 2013 Pazar

I GOT A BOY!



Şu sınav haftamda dayanamadım ve üstüme vazife olmasa da bir klip şeysi yazayım dedim sayın okur. Üstüne vazife olmayan işlere neden bulaşıyorsun falan demiyorsunuz inşallah? Öyle bir SNSD fanı değilim ama birkaç gündür sürekli klibi, şarkıyı inceliyor ve eleştiriyordum. Dedim boşa gitmesin düşüncelerim. :D
  


İlk olarak pek çok kişi gibi ben de şarkının fazla karışık olmasından şikâyetçiyim, aynı sebepten 2NE1-I Love You’yu da sevememiştim.  Birkaç şarkının mixlenmiş hali gibi. Ha kendini bir şekilde dinlettiriyor orası ayrı.
Oturup uzun uzadıya okumadım şarkının sözlerini ama güzel, evet o makyaj kısımlarını, prensim beni ne zaman kurtaracaksın kısımlarını falan sevdim. :D Ayrıca Jessica ve Tiffany seven biri olarak gözlerim-kulaklarım hep onları aradı ama pek bulamadılar. Şarkı Taeyeon-Seohyun-Sunny arasında paylaştırılmış gibi geldi bana. Tamam, üçü de ana vokaller ama olsun; Jess biraz daha fazla söyleseydi memnun olurdum. Rap kısımları biraz… Pek olmamış sanki ya da SNSD’de alışık olmadığım bir tarz benim için. 

Klip çok renkli, bayıldım. Hangi birinin kıyafetini inceleyeceğimi şaşırıyorum resmen. Ayakkabılara yorum bile yapamıyorum, ucuzlarsa ben de alayım aynılarından. *-* Ve Jessica’yla Tiffany yine çok güzel olmuşlar. Gerçi Jessica’yı pek göremedim ama. V__V Diğer üyeler de çirkin değil tabii ki, Hyoyeon hele pek bi güzelleşip gidiyor. Ama Seohyun’u yine beğenemedim ben. O.o Her şeye rağmen SNSD’nin en güzel kız grubu olduğuna bir kez daha kanaat getirdim, sevsem de sevmesem de.  

Koreografiyi de beğendim, çok da anlamam zaten dans işinden, güzel yani. :D

Ama yine de bu klip nasıl oldu da bu kadar çok izlendi diye geçirdim aklımdan, sonuçta çooook özel bir klip ya da şarkı değil ama sonra dedim ki bu klip izlenmeyecek de amatör klip tadındaki Spy mı izlenecek? *SM’e taş*
  


İşte böyle sayın okurum, velhasıl-ı kelam bu kızlar tarz değiştirseler de güzeller ve izleniyorlar-beğeniliyorlar. Ayrıca albümdeki şarkıların çoğunu sevdim –özellikle slovlar-, hatta I Got A Boy en vasat şarkılardan biri gibi geldi bana. Benim yorumum bu tabii.

1 yorum:

  1. Kendimi tutamayacağım. :D Ben gerçekten çooooooook kötü buldum bu şarkıyı-klibi-tarzı-kıyafetleri kısacası her şeyi. Okuma! Şarkı katlanılır gibi değil bence. Vallahi bak. Yani 2NE1'ı da geçmişler, bir şarkı içinde 7 şarkı var resmen. Kıyafetler de çok yorucu. Ama SM'e attığın taş konusunda sana sonuna kadar bile değil sonsuza kadar katılıyorum çünkü biliyorum ki SM hiçbir zaman SNSD'ye verdiği değeri SJ'e vermeyecek.

    YanıtlaSil