7 Ekim 2012 Pazar

I LOVE ITALY, I LOVE KIBUM!


I LOVE ITALY/LEE TAE RI 



I Love Lee Tae Ri hafif fantastik, romantik ve her Kore dizisinde olduğu gibi yer yer dramatik seyrediyor. Konusundan kısaca bahsedecek olursam; Geum Eun Dong 14 yaşında sevimli ve büyüyünce afet olup çok canlar yakacağı belli olan bir ortaokul öğrencisi. Kendisinden 7 yaş büyük, aynı zamanda da bir idol grubun lideri olan klasik-sevimli-güzel bir hatunla nişanlı. Ama bir gün nişanlısının başka bir adamla sevgili olduğunu görüyor ve ergen dünyası başına yıkılıyor, ‘’Aşkımı korumak istiyorum.’’gibisinden dilek diliyor. Nasıl oluyorsa (Bu olaydan spoilerlı kısımda bahsedeceğim. :D) bir anda büyüyor ve süper-hiper yakışıklı, karizmatik, aynı zamanda şapşal ötesi bir delikanlı oluyor. 20’li yaşlarının sonundaki babadan zengin soğuk hatunumuz Lee Tae Ri’yle tanışınca da olaylar gelişiyor, bize de keyifle izlemek düşüyor sayın okuyucum.

Oyuncularla ilgili ilk olarak söylemek, hatta haykırmak istiyorum; Park Ye Jin! Kızım bi git Allah aşkına. Şu dizide sana katlanıyorsam sebebi Kibum’un sempatikliği değil de nedir yani. Tamam, zaman zaman gözüme azıcık hoş gözüktüğün olmadı değil ama yine de ısınamadım sana. Bizimla değilsın!   



Kibum, SJ’in kaçak üyesi. Sonradan ELF olmuş biri olsam da her zaman 15 üyeyi de sevdim ve ne olursa olsun destekledim. Kibum konusunda da ‘’Bari ayrıldığına değsin be yavrum, oyunculuğunu görelim biraz.’’diye düşünüyordum hep. Diziye de o yüzden hevesli başladım. Sağ olsun çocuğum utandırmadı beni, oyunculuğunu beğendim. Kibum 25 yaşındaki birine ait bedenin içindeki 14’lük çocuğu oynuyor malum, ama mimikler, gülüşler falan nasıl tatlı görmelisiniz. Eridim bittim yani. *-*
  


 Eun Dong’un nişanlısı Ha Soon Shim’i Jubi oynuyor, Sunny Hill’denmiş. Klasik Kore dizisi 2.karakter kızı. Hakkında söylenecek pek bir şey bulamıyorum. :D  
  


Tae Ri’nin eski sevgilisi ve 2.çocuğumuzu da elbette süper karizmatik bir abi oynuyor; Yang Jin Woo. Bu çocuğun olayı nedir hala çözemedim arkadaşlar, henüz diziyi bitirmedim de söylemesi ayıp. Pek düzgün bir tipe benzemiyor doğrusu. Tüm dizilerde 2.karaktere ölüp biten, niye bu çocuk sevilmedi diye saçını başını yolan bir tip olmama rağmen ısınamadım bu abiye.    


 Dizinin OST'inden şu şarkıyı da çok sevdim. 

 


*****************************************  

DİKKAT SPOILER İÇERİR!  

Eveeeeet, gelelim asıl meselelere. Yukarıda dediğim gibi daha diziyi bitirmedim, 11.bölümdeyim ve buraya kadarki gidişattan memnunum. Eun Dong’un değişiminin sebebi Tae Ri’nin getirttiği güneş saatiyle ilgili, Yin ve Yang uyumlu olduğunda -ya da kadın ve erkek- güneş saati harekete geçiyor ve olağanüstü olaylar oluyor. Eun Dong müzede dolanırken güneş saatinin önünde Tae Ri’yi görüyor ve arkadan nişanlısı sanıp şap diye sarılıveriyor. O esnada elektrikler kesiliyor falan, karanlıktan korkan Tae Ri de Eun Dong’a sarılıyor ve güneş saati harekete geçiyor. Ertesi gün Eun Dong 14 yaşında cılız bir çocuk olarak girdiği havuzdan 25 yaşında bir afet olarak çıkıyor. Hemen eski haline dönmek istiyor tabii, bu yüzden Tae Ri’nin peşine düşüyor ve onun yanında kalmak zorunda kalıyor. Tam güneş saatinin tekrar harekete geçeceği zaman, yani veda vaktinde ‘’Ben bu işi yapamayacağım, seni bırakamam.’’deyip vazgeçiyor. Elbette ki kızımızın Eun Dong’un yani Min Soo’nun bu olayından haberi yok, asıl merak ettiğim mesele de bu sorun nasıl çözülecek.     

*Eun Dong'un yeni vücuduyla tanışması. :D


*Min Soo fanboyluk yaparken. *-* 


  
 *Tae Ri, Min Soo'nun intikamını almak için Soon Shim'e resmen işkence çektiriyordu müzenin tanıtımını yapma bahanesiyle. 


  
  

*Eun Dong'un annesi bir şekilde Min Soo'ya yakınlık hissediyor ve sırtına bakmak istiyor. Babası da her seferinde bunu yanlış anlıyor. Bu sahnede de adam artık kafasında neler kurduysa hahahah. :D 




*******************************

Uzun lafın kısası, sonuna gelmediğim bir dizi hakkında kesin yorumlar yapamıyorum. Diziyi bitirince pişman olacağımı da sanmıyorum açıkçası, şimdiye kadar gayet güzeldi. Belki çok farklı bir konusu yok –aslında gayet farklı ama Kore’deki ruh değişimi-zaman atlaması temalı dizi furyası döneminde yayınlandığı için biraz sıradanlaşıyor belki- yine de romantik-komedi ihtiyacınızı fazlasıyla karşılayacak bir dizi. Ayrıca Tumblr’da gördüğüm kadarıyla Big’den daha çok beğendiğini söyleyen bir sürü insan var, ben izlemediğim için öyle bir kıyaslama yapamıyorum. İzleyenler bu konuda yorum yaparsa çok da güzel olur yani. ^-^ 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder