30 Eylül 2012 Pazar

TERMOS'UN TAKIŞIKLARI



İlk komite savaşımı hafif yaralarla atlatmış ve az buçuk rahata ermişken ‘’Hiç ilgilenmiyoruz blogla ya, kimseler de okumuyor zaten, biraz ilgilensen belki iyi olur fışışışışış...’’ diye düşündüm her zamanki gibi ve bu aralar severek dinleme olayından çıkarıp takıntı haline getirdiğim gözbebeklerim, güzelim şarkılarımdan bahsetmek istedim sayın okurlarım. Biliyorum bu konuda yalnız değilim, bir şarkıya taktığı zaman gece-gündüz, yatarken-kalkarken, saatlerce ara vermeden dinlediğiniz oluyor sizlerin de. İşte benimkiler de bunlar anacım.

U-KISS-Time To Go
  



İlk gözbebeğim, bu muhteşem şarkı şu günlerde comeback yapan bahtsız ve yetenekli çocuklarımdan geliyor efendim. Şarkı hakkında yorum yapmaya pek ihtiyaç duymuyorum, -hiç dinlemediyseniz- dinleyince anlayacaksınız zaten neden taktığımı.

BTOB-I Only Know Love
  





Doğruyu söylemek gerekirse bu grubun başka bir şarkısı yok sevdiğim, ama bu şarkı nedir öyle, dinlemelere doyamıyorum. Harika. (Yalnız söylemeden geçemeyeceğim, bu çocukların birazcık Beast’ı andırdığını düşünen tek ben miyim? -_- )

Orange Caramel-Bangkok City  
  



Her Orange Caramel şarkısında ‘’Allah’ım bu ne böyle, ne kadar saçma bir şey ehehuheueh.’’diye dalga geçip sonra sabah akşam dinlediğimi de inkar edecek değilim sayın okurum. Bangkok City de o şarkılardan işte. Bir sonraki OC takıntım ise Lipstick olacak ama onu sonraki zamanlara saklıyorum.

Super Junior-Only U
  



Leeteuk ve Donghae’nin yazdığı bir SJ şarkısı Only U. Her dinlediğimde Yesung’un sesine yeniden aşık olduğum, 17.saniyeden itibaren nefesimi kesen şarkı. O nasıl içten nasıl kadife bir sestir vicdansız Jong Woon. *-*

Busker Busker-향수
  



Başlarda Bum Jun'un sesine alışmak zor olmuştu ama sonradan pek sevdim, dinlemeden uyuyamaz oldum Busker Busker’ı. Anlamını bilmeseniz de içinize işleyen şarkılardan işte bu şarkı.

Nell-Slip Away
  



Tüylerimi diken diken şarkılardan biri, intihar edecek olsam bu şarkıyı dinleyerek olsun isterim diye düşündürüyor beni. Hayır, intihara meyilli değilim elbette, ama bu şarkı…

ZE:A-Someday
  



Ben ZE:A’i severek dinliyorum, açıkçası bizimkilerle olan yakınlıklarından dolayı da sempati duyuyorum biraz eheheh. :D Bu güzelim şarkıya gelecek olursak, güzel işte arkadaşlar. Söyleyecek başka bir şey bulamıyorum.

J-Min-Stand Up
  



Diziyi izlemesem de herkes bahsettiği için indirmiştim Stand Up’ı ve bayıldım bu şarkıya, hemen zil sesim yapıverdim. :D  Dinlemeye diğerleri kadar vakit bulamasam da sağ olsun her daim kafamda dönüp duruyor. Zaten bizim şirketteymiş, hemen takibe aldım ve ilk olarak Japonya’da çıkış yaptığını öğrendim. (Devlet sırrıydı sanki, kıymetini bilin arkadaşlar. :D) Sungmin’in müzikali Jack the Ripper’da da oynamış ayrıca. Her neyse, şarkı çok hoş yani.

BoA-Someone Like You
  



BoA, biricik divam orjinali Adele’in olan Someone Like You’yu coverlamış, ellerine sağlık mükemmel de olmuş. Pek çok coverda olduğu gibi ben orjinalinden daha çok sevdim. Hatta o kadar ki oturup kim BoA gibi birini bırakır ki diye dertleniyorum, o kadar içten ve güzel söylemiş hatun.

After School-Flashback
  



Son şarkım AS’dan tüm gönül dostlarına geliyor. Allah’ım ne pis bir şarkıdır ki kusana kadar dinlediğim halde hala dinliyorum. T_T
  
****** 

Resim şuradan efendim, şimdi yazayım da şey olmasın yani.

3 yorum:

  1. Tam ben bir şeyler yazayım diye giriş yaptım ki sen yazmışsın. Niye hep aynı zamanlarda aklımıza geliyor acaba yazmak. :D bunu niye burdan söyledim onu da hiç bilmiyorum. -.- Ama BoA-Someone like you benim için de takıntı oldu, obseşşın eheuheuehe. :D

    YanıtlaSil